سئو در مشهد

۱۱ بازديد

سئو در مشهد

تكنيك هاي سئو كلاه سياه در برابر سئو كلاه سفيد يكي ديگر از بحث‌هاي رايح در سئو، تكنيك هاي سئو كلاه سياه (Black Hat) در برابر سئو كلاه سفيد (White Hat) هست . 
در صورتي‌كه بخواهيم تفاوت سئو كلاه سياه و كلاه سپيد را خيلي مختصر توضيح دهيم مي بايست بگوييم كه سئو كلاه سفيد، مي‌كوشد يك محتواي گرانبها را به بهترين صورت ممكن به گوگل و بقيه موتورهاي كاوش معرفي نمايد . 
اما سئو كلاه سياه، ميكوشد با شناسايي نقطه ضعف‌ها و محدوديت‌هاي الگوريتم‌هاي سئو، وب سايت را به شكلي بهينه سازي نمايد كه جايگاه سئو بهتري به دست بياورد . 
معمولاً با گسترش و هوشمندتر شدن الگوريتم‌ها، اين روش‌ها هم تلاش خويش را از دست ميدهند و اطراف براي سئوكارهاي كلاه سياه، تنگ‌تر مي گردد . 

سئوي كلاه سياه و سئوي كلاه سفيد هدف ما در درس سئو چيست؟ اين نكته را تقريباً همگي پذيرفته‌اند كه وسيع ترين و ارزان‌ترين و معتبرترين مسير ورود به يك تارنما موتورهاي كاوش ميباشند . 
شناخت با SEO و فلسفه آن، چيزي نمي باشد كه يگانه برنامه‌نويسان و طراحان سايت باشد . خصوصاً با توجه به توسعه‌ي الگوريتم‌هاي كاوش و هوشمندتر شدن موتورهاي جستجو، عملاً همه‌ي اشخاصي كه بي واسطه و غيرمستقيم در وب‌سايت يك كسب و فعاليت نقش ايفا مي‌كنند، لازم است با اصول و مباني و منطق سئو آشنا باشند . 
در گروه درس‌هاي SEO چه مي باشد در متمم مي كوشيم مباني كلي سئو، كاربردها و نكات اصلي در آن را خدمت شما ارائه كنيم . 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.