3 نوآوري خلاقانه طراحي فروشگاه اينترنتي

۱۲ بازديد

طي ساليان گذشته با ترقي كسب و فعاليت هاي اينترنتي، مشكلات زيادي كه در اين مسير وجود داشته مرتفع شده است . در دنياي امروز زيرساخت هاي متنوع و معمولي و قابل اجرا بوسيله هر شخصي در فضاي وب جانور مي باشد و شخص مي تواند با به كارگيري از آنان پباده سازي فروشگاه اينترنتي خود را شيوه اندازي نمايد . 
يك فرد با صرف هزينه هاي معقولي مي تواند پايين ساخت هاي تجارت الكترونيك خود را مهيا كرده و با طراحي فروشگاه اينترنتي مبادرت به فروش آنلاين توليدها خويش نمايد . 
استارت ده سال 90 ميلادي بود كه تجارت الكترونيك شروع به پرورش و گسترش نمود و از آن به آن گاه بود كه هر ساله 1 .5 تريليون دلار در بين كشور هاي متعدد عالم گردش مالي به وسيله تجارت الكترونيك به وقوع ضميمه . 
از آن پس كمپاني هاي فعال در حوزه تجارت الكترونيك با رشدي دو برابري نسبت به سال پيشين شروع به فعاليت نمودند، با اين وجود تمام فعالين سرگرم در اين حوزه از پيروزي يكساني بر خوردار نشدند و بيش از 90 درصد آنها پس از شروع كمي از فعاليتشان با ناكامي بزرگي رو به رو گرديده و از ميدان رقابت كنار رفتند . در ادامه با شركت پباده سازي وب سايت پايه ياور باشيد تا سه جنبش غير متعارفي كه يك سري از خرده فروشان فعال در حوزه تجارت الكترونيك براي راضي نگهداشتن مشتريان خود انجام داده اند آشنا مي شويد . 

طراحي سايت در مشهد

طولاني تر كردن به سبد خريد در بستر شبكه هاي اجتماعي يكي از كمپاني هاي سردمدار تجارت الكترونيكي شركت آمازون ميباشد، اين شركت كه رهبر تجارت الكترونيك در عالم نيز خوانده ميشود، ابداع هايي داراست كه در مدل خود جذاب مي باشد . از خريد به وسيله ي يك كليك تا خريد از شيوه كانال هاي اجتماعي، همين امر سبب گرديده تا آمازون شايسته ترين وب سايت فروش اينترنتي در عالم باشد . 
آمازون سبد خريدي پباده سازي كرده مي‌باشد كه يوزرها ميتوانند با گشت و گذار در توئيتر و پيدا كردن محصول مد حيث خود با استعمال از #Amazon Cart ، آن محصول را به سبد كالايي خود اضافه نمايند تا در مراجعه بعدي به اكانت امازون خريد خويش لازم نباشد دوباره در وبسايت جست و جو نمايند و متاع مد نظرشان را گزينش فرماييد . قابليت انتخاب مال از توئيتر و خريد آن در آمازون از ماه مي سال 2014 فعال شده ميباشد و از همان بازه زماني توجهات زيادي را به خويش جلب كرده هست و با 157 هزار خريد به وسيله #AmazonCart طي دو هفته ركورد جديدي در تجارت الكترونيك به اسم خود ثبت كرده است . 
3 ابداع خلاقانه پباده سازي فروشگاه اينترنتي حمل به فروشگاه شما به عنوان مالك طراحي فروشگاه اينترنتي بايد به اين قضيه توجه داشته باشيد كه چيزي حدود 61 درصد از خريداران كالاهاي اينترنتي به برهان فراوان بودن هزينه پستي از خريد كالا به منش اينترنتي خودداري ميكنند، سفارش حمل مجاني يك عدد از آيتم هايي هست كه بسياري از كاربران به دنبال آن مي‌باشند . 
درصورتي كه فروشگاه شما به مدل اي ميباشد كه دست كم دارنده يك راس فروش فيزيكي مي‌باشيد مي‌توانيد اين امكان را براي كاربران فراهم فرمائيد كه بتوانند محصول خود را در منزل تعيين و هزينه آن را هم پرداخت كنند و به صورت حضوري جهت تحويل به چنگ آوردن جنس خود مبادرت كنند . 
وبسايت هاي تجارت الكترونيك محتوا محور بايستي به اين نكته توجه خاصي داشته باشيد كه خريد از يك طراحي دكان اينترنتي با يك فروشگاه فيزيكي تفاوت هاي زيادي داراست و نبايد تارنما خويش را همانند دكان فيزيكي خويش بچينيد . 
دو تفاوتي كه بين مغازه اينترنتي و دكان فيزيكي قابل لمس مي‌باشد اين هست كه كاربر در دكان مجازي حاذق به دريافت كردن اطلاعات مصرف از مصرف كنندگان قبل را ندارد البته قوي مي باشد مغازه شما را با مغازه هاي حريف شما فقط در پهنا چندين ثانيه و جا به جا شدن در زبانه هاي مرورگر جايگزين نمايد . 

طراحي اپليكيشن در مشهد
تجارت الكترونيك محلي ميباشد كه شما در آن مي‌توانيد ابتكار عمل هاي زيادي را اعمال كنيد و اينكار تنها به ادله انعطاف پذيري دوچندان اين بازار قابل انجام مي‌باشد و شما ميتوانيد فكر ها و ايده هاي خويش را در اين بازار به راحتي پياده سازي كنيد . چنانچه ايده ي نو داشته باشيد مي توانيد به انديشه درآمد خيره كننده در اين زمينه باشيد . در صورتي كه مي‌خواهيد به نتايجي برسيد كه با ساير متعدد مي‌باشد بايد كارهايي انجام دهيد كه با كار سايرين نيز تفاوت داشته باشد درصورتي كه ريسك متفاوت بودن را مي پذيريد پس به پيروزي در تجارت الكترونيك نيز مي‌توانيد انديشه فرمائيد . 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.